måndag 26 januari 2009

Trosor (String/Hotpants)

Som sagt, ung och fräsch tjej som vill tjäna lite vid sidan om studierna. genom att sälja mina trosor. Både begagnade och nya. Upp till var och en.
Trosor: String, vanliga och hotpants. Du väljer hur länge du vill jag ska ha på mig dem.

Kan innehålla det ni önskar och kommer skickas diskret förpackade med post. Jag har fått förfrågningar om att träffas och sälja dem men det är inget jag går med på eftersom jag inte litar på okända individer. Snabb leverans.


Priserna varierar, trosor från: 300 kr -uppåt. För er som är intresserade så kontakta min msn: delina_Rose@hotmail.com - OBS: Denna använder jag inte privat så för er oseriösa som endast är ute efter bilder och andra tjänster kommer bli blockade och raderade.

Seriösa, tveka inte och kontakta mig för mer information. Kan garantera er att det är prisvärt ;)




10 kommentarer:

  1. Trodde inte att du skulle skicka först. Men blev så glad när posten dök upp idag. Dem luktar såååååå gott ! :D

    SvaraRadera
  2. Du skulle tjäna mer pengar på att ha camshower, dessutom så skulle du slippa ha folk som sitter och sniffar dina trosor dagarna i ända.

    SvaraRadera
  3. Köper någon dina gamla trosor?

    SvaraRadera
  4. snygga tjej! tjejen..

    SvaraRadera
  5. hej tycker det är sexig med ner kissade trosor och andvända tamponger och vill köpa

    SvaraRadera
  6. vill köpa en trosa som är ner kissad

    SvaraRadera
  7. Hej hoppas att allt är väl med dig ha en bra dag

    SvaraRadera